Visitekaartjes drukken voor een goede indruk

Lange tijd, de afgelopen twee jaar, ging al ons werk vooral online. Je sprak elkaar via online meetings en je leerde elkaar kennen via online events. Maar nu de wereld weer van het slot gaat, kunnen we elkaar weer in het echt ontmoeten. En dus wordt het er weer tijd voor: visitekaartjes drukken om te kunnen uitdelen. Je kunt nu immers weer naar een beurs gaan, een (potentiële) klant de hand schudden en hem of haar een visitekaartje overhandigen. Laat mooie visitekaartjes drukken om een echt goede indruk te maken. Ook folders bedrukken voor wanneer je op een beurs staat is een goed idee.

Laat visitekaartjes drukken met alle relevante informatie

Voorheen stond er op een visitekaartje alleen een naam en een telefoonnummer. Tegenwoordig laat je visitekaartjes drukken met op de ene kant je bedrijfslogo en op de andere kant alle relevante informatie. Mensen willen immers zo veel mogelijk opties om jou te kunnen bereiken. Laat dus visitekaartjes bedrukken met je naam, je telefoonnummer en je mailadres. Vergeet ook niet om je functie op de visitekaartjes te laten zetten. Potentiële klanten willen graag weten met wie ze van doen hebben. En, ook niet onbelangrijk, zet de website van je bedrijf er op. Zo kunnen mensen nog even checken met welk bedrijf ze hebben gesproken. Op zo'n beurs komt er immers heel veel informatie op je af!

En wat denk je van folders?

Heb je een stand op een beurs, dan is het tegenwoordig gebruikelijk om een animatie of een filmpje te maken van wat jouw bedrijf precies doet. Maar dat kun je niet meegeven aan geïnteresseerde geprekspartners. Een folder wel. En dus is het laten drukken van en mooie, complete folder nog altijd een goed idee. Met zo'n folder zorg je ervoor dat je in het geheugen blijft van de mensen die je spreekt. Wie weet wat dat aan klandizie oplevert?

Folders zijn nog steeds populair

Oké, veel mensen hebben een nee-nee-sticker op de brievenbus, maar het folderen loont nog steeds. Laat een folder drukken voor jouw winkel met daarin de huidige en de toekomstige aanbiedingen en je zult zien dat deze folder echt effect heeft. Voor het rondbrengen van de folders kun je een gespecialiseerd bedrijf inschakelen. Zo weet je zeker dat alle folders hun bestemming, de brievenbus van jouw klanten, weten te bereiken. Folders hoeven niet duur te zijn, maar ze moeten er wel goed uitzien. Een aantrekkelijke aanbieding zorgt altijd voor extra aandacht.

Share

Gerelateerde berichten

Ook leuk om te lezen

Een Moroccanoil masker geeft je haar een boost

Je haar heeft het zwaar te verduren. Je stelt het bloot aan allerlei invloeden....

Mensen verdienen veel geld met het investeren in cryptovaluta’s

Je zult inmiddels vast en zeker op de hoogte zijn dat er veel mensen...

Wat heb je nodig om te gamen?

Gamen, je kent het vast wel. Als je het niet kent heb je hoogstwaarschijnlijk...

Vriendschappen: wat maakt een goede vriend?

Wat maakt een goede vriend? Het is soms moeilijk te zeggen. Sommige mensen zijn...